آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

آشنایی از تاریخ لباس عروس و مدلها و رنگهای مختلف لباس عروس

لباس عروس، لباسی بی مثال و خاص است. در کنار زادروز و مراسم فوت، ازدواج یکی از سه موقعیت مهم و بزرگ در زندگی هر آدم است و تنها موردی است که فرد در تعیین چگونگی آن و جلال و شکوه برگزاری مراسم عروسی، وظیفه محوری را برعهده دارد.

روز عروسی برای عروس، بیشتر از چیزی که برای داماد ارزشمند است، دارای اهمیت می باشد و روز بزرگ زندگی او حساب می شود. در کل تاریخ، بانوان پیوسته تلاش می کردند تا لباس عروس شاخصی داشته باشند که با موقعیت و فضای جشن و شادی مناسب باشد و باعث بشود تا عروس زیبا را زیباتر از آنچه هست، نشان بدهد و مراسم عروسی که چندان باشکوه نیست، با انتخاب یک آرایشگاه عروس و لباس عروس عالی حداقل خوب و با جلال به نظر برسد.
در دوران کهن عروس ها برای نشان دادن خوشحالی خود، از رنگ های شاد و روشن برای لباس عروس استفاده می کردند. رنگ سفید مدتی طولانی است که به عنوان رنگی سنتی و رایجش برای لباس عروس پذیرفته شده است، اما لباس عروس همیشه به رنگ سفید نبوده است.
پیش از آن دخترها، بسته به شرایط اجتماعی خود، مدلهای گوناگونی از رنگ ها و مواد را برای لباس عروس انتخاب می کردند.

 در آن زمان رنگ سفید نشانه پاکدامنی و عفاف نبود، بلکه رنگ آبی دارای این معنا بود.در حقیقت تعداد زیادی از دختران به همین بهانه رنگ آبی را برای لباس عروس خود انتخاب می کردند.

و رنگ سفید نشانه رفاه و قدرتمندی بود.مرکز توجه لباس عروس از دهه ۱۹۵۰ تغییر شد. این روزها بیشتر ازهمه، تاکید بر روی شخصیت خود عروس است.در حال حاضر عروس ها می توانند تقریبا ازهر مدل و مدل پوششی برای مراسم ازدواج خود استفاده کنند، یک لباس طراحی شده بسیار تزئین شده و با شکوه یا حتی یک لباس ساده غیر رسمی. هر سبکی که عروس انتخاب کند تا زیباتر به نظر برسد، قابل قبول است.بنابراین شما می توانید هر رنگی را برای لباس عروس خود انتخاب کنید،

منبع: مطالبی در ارتباط با انواع مدل لباس عروس و رنگ آن و نگاهی به تارخچه لباس عروس

 

 


ارسال دیدگاه جدید
کد امنیتی رفرش